Lime-ansiktsmask :)

Hejsan allihopa!
Som ni kanske har sett så har min kompis Maja varit snäll och bloggat lite åt mig. ;) I måndags började jag som sagt skolan och dagen innan det hade jag lite hemmaspa med min storasyster och hade ansiktsmas
k bland annat. :)
Så idag är det lördag och jag har avslutat den första skolveckan med att ha en ansiktsmask. Jag testade en med lime i som sved jättemycket! :o Fast efteråt kändes det skönare. ;) Nu är jag så trött efter en dag med bland annat städning och besök av mina syskon så jag ska snart sova. Godnatt! (Kanske lägger upp ett inlägg till ändå innan jag går och lägger mig. ) Hihi! :) KRAM

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

S O S S O S F O T O

Sofias fotoblogg

RSS 2.0