Idun minerals

En till julklapp jag fick var ett startkit från Idun minerals. Idun minerals är ett märke med mineralsmink som finns att köpa på apoteket. I startkitet får man en mineralfoundation, en mineralbronzer och två  borstar av hög kvalitèt. Jag har använt det ett tag nu och jag tycker det är jättebra! :) Borstarna är mycket lena och man känner hur bra kvalitèt det är. Jag tycker startkitet är väldigt prisvärt eftersom att man får mycket av bra kvalitèt. Jag har ju testat det ett tag men jag får ju se ju mer jag använder produkterna.   Dessutom så får man med hållare så att borstarna kan stå , det tycker jag är bra. ;) Man får även med en väska.
Alltså, Idun minerals startkit finns på Apoteket för 499kr. Här är en länk till den nyansen jag har,: http://www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/common/produktinformation.aspx?Varuid=246251


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

S O S S O S F O T O

Sofias fotoblogg

RSS 2.0